סניור הדברה – כל סוגי ההדברה לחיות!

כלבים וחתולים, כמו כל חיות המחמד, עלולים לסבול ממגוון מזיקים שיכולים לגרום להם אי נוחות, זיהומים ואף מחלות. מזיקים אלה, ברוב המקרים יטרידו את מנוחתה של חיית המחמד שלכם במשך 24 שעות ביממה. כידוע, הפרעושים והקרציות המוגדרים טפילים שכמעט כולנו מכירים (יסכימו איתנו בעלי כלבים וחתולים), חיים למעשה ממציצת דמן של חיות המחמד המתוקות שלנו, בטח במזג האוויר הלוהט של הקיץ הישראלי. הידעתם? מעבר לתחושה המציקה, המזיקים יכולים גם להעביר מחלות לא נעימות ולהשפיע משמעותית על איכות חייה של חיית המחמד שלכם. מוצרי הדברה ייעודים יאפשרו לכם להרחיק את המזיקים מחיית המחמד שלכם ולהעניק לה חיים רגועים ושקטים!

כלבים וחתולים, כמו כל חיות המחמד, עלולים לסבול ממגוון מזיקים שיכולים לגרום להם אי נוחות, זיהומים ואף מחלות. מזיקים אלה, ברוב המקרים יטרידו את מנוחתה של חיית המחמד שלכם במשך 24 שעות ביממה.

כידוע, הפרעושים והקרציות המוגדרים טפילים שכמעט כולנו מכירים (יסכימו איתנו בעלי כלבים וחתולים), חיים למעשה ממציצת דמן של חיות המחמד המתוקות שלנו, בטח במזג האוויר הלוהט של הקיץ הישראלי.

הידעתם? מעבר לתחושה המציקה, המזיקים יכולים גם להעביר מחלות לא נעימות ולהשפיע משמעותית על איכות חייה של חיית המחמד שלכם. מוצרי הדברה ייעודים יאפשרו לכם להרחיק את המזיקים מחיית המחמד שלכם ולהעניק לה חיים רגועים ושקטים!

 

איך אפשר לטפל בפרעושים וקרציות?

תרופות: קיימות מספר תרופות יעילות לטיפול בפרעושים אצל כלבים וחתולים. ניתן לקבל תרופות אלו מהווטרינר. אם אתם לא בטוחים מה מתאים לחיית המחמד שלכם, הוא ישמח לייעץ עבורכם.

רחיצה: רחצו את חיית המחמד שלכם בשמפו נגד פרעושים. חשוב לבחור שמפו המיועד לחיות מחמד ולפעול בהתאם להוראות היצרן.

סביבה: טפלו בסביבת חיית המחמד שלכם בספריי או תרסיס נגד פרעושים. מומלץ לרכוש מוצר המיועד לחיות מחמד ולעשות בו שימוש בהתאם להוראות היצרן.

 

האם ישנם פתרונות טבעיים?

התשובה היא בהחלט כן! והבשורה הטובה באמת היא שכל אחד יכול לעשות שימוש בפתרונות אלה באמצעים ביתיים וללא צורך בהשקעה כספית גבוהה.

הכירו את הפתרונות הטבעיים:

שמנים אתריים: קיימים מספר שמנים אתריים, כגון לבנדר, ציטרונלה ונענע חתול, שעשויים להרחיק פרעושים. כיצד לעשות בהם שימוש? ניתן להוסיף כמה טיפות של השמן האתרי למי האמבט של חיית המחמד שלכם או למרסס מים ולרסס את סביבתו.

צמחים דוחים: צמחים מסוימים, כגון נענע חתול, לוונדר וגרניום, ידועים ביכולתם להרחיק פרעושים. ניתן לגדל צמחים אלו בביתכם או להניח ענפים שלהם בסביבת חיית המחמד שלכם ולתת להם לעשות את העבודה כמו שהם יודעים.

 

ומה עושים כשזה לא עובד?

כשזה לא עובד, קיימות שתי אופציות טיפוליות:

האחת היא שימוש בקולר נגד פרעושים וקרציות.

השנייה היא הטמעת טיפות המגיעות באמפולה.

 

קולר נגד פרעושים – יתרונות וחסרונות

שימוש קל: פשוט מניחים את הקולר על צוואר חיית המחמד וזהו.

הגנה מתמשכת: רוב הקולרים נגד פרעושים יעילים למשך מספר חודשים.

עמיד למים: ניתן לרחוץ את חיית המחמד שלכם ללא חשש שהקולר יאבד מיעילותו.

זמין במגוון מותגים ודרגות יעילות: ניתן למצוא קולרים נגד פרעושים במחירים שונים וברמות יעילות שונות, בהתאם לצרכים שלכם ושל חיית המחמד שלכם.

עלול לגרום לגירוי: חלק מחיות המחמד עלולות לחוות גירוי בעור כתוצאה מהמגע עם הקולר.

לא מתאים לכל הכלבים והחתולים: לא מומלץ להשתמש בקולר נגד פרעושים אצל גורים קטנים, חתולות בהריון או חיות מחמד עם רגישות עור.

אפשרות לתגובות אלרגיות: קיימת אפשרות שתהיה תגובה אלרגית לחומרים הפעילים בקולר.

פחות יעיל מאשר תרופות אחרות: קולרים נגד פרעושים עשויים להיות פחות יעילים מאשר תרופות אחרות נגד פרעושים, כגון תרופות דרך הפה או טיפות.

 

כך או כך, אם החלטתם להשתמש בקולר נגד פרעושים, נמליץ לכם לקרוא את הוראות היצרן בקפידה לפני השימוש בו וכן לוודא שהוא מותאם לגודל חיית המחמד שלכם.

 

כלבים וחתולים, כמו כל חיות המחמד, עלולים לסבול ממגוון מזיקים שיכולים לגרום להם אי נוחות, זיהומים ואף מחלות. מזיקים אלה, ברוב המקרים יטרידו את מנוחתה של חיית המחמד שלכם במשך 24 שעות ביממה.כידוע, הפרעושים והקרציות המוגדרים טפילים שכמעט כולנו מכירים (יסכימו איתנו בעלי כלבים וחתולים), חיים למעשה ממציצת דמן של חיות המחמד המתוקות שלנו, בטח במזג האוויר הלוהט של הקיץ הישראלי.הידעתם? מעבר לתחושה המציקה, המזיקים יכולים גם להעביר מחלות לא נעימות ולהשפיע משמעותית על איכות חייה של חיית המחמד שלכם. מוצרי הדברה ייעודים יאפשרו לכם להרחיק את המזיקים מחיית המחמד שלכם ולהעניק לה חיים רגועים ושקטים!

אמפולות נגד פרעושים וקרציות – יתרונות וחסרונות

כל אחד יכול להשתמש: פשוט פותחים את האמפולה ומורחים את החומר על עור חיית המחמד, בדרך כלל באזור העורף.

הגנה ארוכת טווח: רוב האמפולות נגד פרעושים וקרציות יעילות למשך מספר שבועות.

יעילות כנגד מגוון טפילים: אמפולות רבות יעילות כנגד פרעושים, קרציות, כינים ואף תולעי מעיים.

זמינות: ניתן למצוא אמפולות נגד פרעושים וקרציות בקלות בחנויות לחיות מחמד ובמרפאות וטרינריות.

עלולות לגרום לגירוי: חלק מחיות המחמד (במיוחד כאלה עם עור רגיש), עלולות לחוות גירוי בעור כתוצאה מהמגע עם החומר.

לא מתאימות לכל חיות המחמד: גם במקרה של אמפולות, לא מומלץ להשתמש על עורם של גורים קטנים, חתולות בהריון או כאלה עם בעיות בריאותיות מסוימות.

קיימת אפשרות לתגובות אלרגיות: קחו בחשבון שיש אופציה שתהיה תגובה אלרגית לחומר הפעיל באמפולה. ניתן לדעת זאת רק לאחר שימוש באמפולה.

 

ניסיתם את שתי האופציות ובכל זאת הקרציות והפרעושים עדיין חוגגים?

במקרה כזה, נמליץ על שילוב אמפולות יחד עם קולר, ככה שמוצר אחד יעצים את יכולותיו של המוצר השני.

 

האם השימוש בקולר בטוח?

השימוש בקולר על חיות מחמד, כמו כלבים וחתולים, יכול להיות מסוכן בנסיבות מסוימות, אך בדרך כלל הוא בטוח כאשר נעשה בצורה נכונה ובהתאם להוראות היצרן.

אז מהם הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לשימוש בקולר לחיות מחמד?

גירוי בעור (כולל אדמומיות ואפילו פריחה), תגובות אלרגיות קשות לחומרים המופרשים מהקולר (יכול להגיע גם למצב של נפיחות, קשיי נשימה ואפילו הלם אנפילקטי), שריפה בעיניים במקרה של מגע, הרעלה (כמו גם הקאות, שלשולים ובעיות עיכול חמורות יותר) כתוצאה מלעיסה או בליעה.

 

האם השימוש באמפולה בטוח?

גם כאן, הסכנות זהות לסכנות הטמונות בקולר, במידה והשימוש נעשה בצורה לא נכונה.

לכן, נמליץ תמיד להשתמש לפי הוראות היצרן המפורטות היטב על האריזה.

ומה זה בעצם סניור?

סניור הוא תכשיר להדברת פרעושים, קרציות וזבובים – אך הוא מיועד למשק החי. הוא אפקטיבי במיוחד לשימוש במשקים ובבתי גידול של בעלי חיים, אבל חשוב לציין כי הוא מיועד לשימוש רק כאשר בעלי החיים לא באזור המיועד להדברה. סניור משמש להדברת מלונות כלבים.

 

לסיכום:

קולרים אמפולות נגד פרעושים וקרציות יכולים להיות פתרון יעיל ונוח להגנה על כלבים וחתולים מפני הטפילים הנפוצים. יחד עם זאת, חשוב לבחור אמפולה מתאימה ולקחת בחשבון את החסרונות הפוטנציאליים לפני השימוש.

 

Share This Post

מאמרים נוספים

מזון רפואי לכלבים
מאמרים

מתי צריך מזון רפואי לכלבים? מדריך מקיף

מזון רפואי לכלבים הוא מזון המותאם במיוחד לצרכים תזונתיים ספציפיים, ומיועד לטפל בבעיות בריאותיות שונות. הוא מכיל רכיבים תזונתיים מותאמים, אשר מסייעים בשיפור מצבם הבריאותי

\

מבצעי ספטמבר כבר כאן!

מגוון מבצעים על ציוד ומזון לבעלי חיים

דילוג לתוכן